تور ترکیه ، تور استانبول ، تور آنتالیا ، تور آنکارا
برگزار کننده تور ترکیه و تور استانبول و تور آنکارا و تور آنتالیا.

 
تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:ترکیه , درباره ترکیه , ,

درباره تور ترکیه

 

 

تور استانبول تنها شهری در دنیاست که در بین 2 قاره آسیا و اروپا واقع شده و طی هزاران سال پایتخت 3 امپراتوری بزرگ روم ، بیزانس و عثمانی بوده است.

 


اولین منطقه مسکونی که قدمت آن به 6500 سال قبل از میلاد می رسد، در (Chatalhoyuk) چاتال هویوک واقع در شهر ترکیه ،قرار گرفته اند.
 

 

مقبره (هالی کارناس) Halicarnassus در بدروم و معبد(آرتمیس) Artemis الهه ماه و شکار در افس ، که دو اثراز عجایب هفتگانه دنیا می باشد ، در ترکیه قرار گرفته است.

 

اروپایی ها بوسیله ترکها قهوه را شناختند.

 


اولین نقاشی روی دیوار که نمایشگر انفجار آتشفشان نزدیک کوه حسن داغ (Hasandag) می باشد بر روی دیوار خانه (Chatalhoyuk) چاتال هویوک در ترکیه ترسیم شده است.

 

 

اولین سکه در ساردیس ترکیه که پایتخت باستانی پادشاه لیدیا در اواخر قرن 17 قبل از میلاد بوده ، ضرب شده است.
 

 

 گلهای زیبای لاله که امروزه مرکز پرورش آن در هلند است برای اولین بار در سالهای 1500 میلادی از استانبول به وین و از آنجا به هلند برده شده است.


 

 


با ارزشترین فرش ابریشم دنیا در موزه مولانا در قونیه ترکیه قرار دارد و در سفری که مارکوپولو در قرن 13 به قونیه داشته است ، از این فرش به عنوان بهترین و زیباترین فرش دنیا یاد کرده است.

 

 
آخرین روزهای زندگی حضرت مریم در خانه سنگی کوچکی در افس ترکیه سپری گشته و آن خانه امروزه زیارتگاه هزاران مسیحی از سراسر دنیا می باشد.

 

 

 بر اساس نوشته های کتاب مقدس و همچنین نظر باستانشناسان ، کشتی نوح بر فراز کوه آغری در شهر ترکیه فرود آمده است.
 

 

 

 


هفت کلیسای Philadelphia , Sardis, Thyatira, Pergamum, Smyrna, Ephesusو Laodicea که از آنها در کتاب وحی نام برده شده ، در ترکیه واقع شده اند.

 

 

 

کلیسای St.Peter در تور آنتالیا در جنوب ترکیه اولین محل عبادت مسیحیان، غاری بوده است که Peter روحانی در آنجا موعظه می کرده و در سال 1963 پاپ این محل را به عنوان اولین کلیسای جامع به دنیا معرفی کرد. هر ساله در 29 ژوِِئن ، مسیحیان از سراسر جهان برای زیارت به این مکان سفر می کنند. این مکان میزبان زیارتگران مسیحی در سراسر دنیا می باشد.
 

 


آناتولی ،محل تولد تعداد زیادی از شخصیت های افسانه ای چون هومر شاعر ، پادشاه میداس ، هرودوت و St. Paul روحانی بوده است.

 

 

 

St.Nicholas که امروزه به بابا نوئل معروف است ، در منطقه Demre (سواحل دریایی مدیترانه) به دنیا آمده و در آنجا زندگی خود را سپری کرده است. مردم معتقدند تابوتی که در کلیسای St.Nicholas قرار دارد متعلق به بابا نویل می باشد.

 


احمد چلبی ، از اهالی ترکیه ، اولین شخصی بود که در قرن 17 توسط دو بال از برج گالاتا پرواز کرد و در منطقه اوسکودار فرود آمد




ارسال توسط تور ترکیه

كنگره
22.9.2010
سیاحت کنگره
 
ترکیه به عنوان خزینه تاریخ و فرهنگ ، دروازه امکانات هیجان انگیز بشمار میرود. ترکیه در نقطه اتصال اروپا به آسیا مکانی بسیار مجلل برای گنگره ها و گرد هماییها به حساب میآید.
ترکیه با دارا بودن هتلهای لوکس و امکانات برگزاری کنفرانس ، با شهرهایی که دسترسی از همه نقاط جهان به آن براحتی انجام میشود و با مناظر بسیار زیبا و تزیینات عالی جاذبه بسیاری دارد. در کنار این امکانات، با شرایط آب و هوایی مساعد ، دسترسی راحت و هزینه های کم آن امتیاز قابل توجهی بشمار میرود.
ترکیه ، در همسایگی کشورهای اروپا، مقصدی ایدال است. ارتباط مواصلاتی ازمیر، آنتالیا و آنکارا و امکان پروازهای  مستقیم  و دسترسی به استانبول با هواپیمایی ترکیه و سایر شرکتهای هوایی خارجی در کمتر از دو سه ساعت میسر است.
پروازهای روزانه استانبول را به ابالات متحده آمریکا ، خاورمیانه و شهرهای عمده آسیا مرتبط میکند. تورهای شهری و برنامه های تفریحی بصورت کامل ارائه میشود. استانبول با دکورها و تزیینات بی رقیب خود یکی از مقاصد عمده سیاحان در جهان میباشد. ازمیر با خرابه های باستانی و درختان نخلش دروازه منطقه اژه بشمار میرود. کوشاداسی، مارماریس ، بدروم و شهر بندری فتحیه از مکانهای بسیار مناسب برای گرد همایی و همایشهای فشرده است. آنتالیا ، مرسین  و سواحل دریای مدیترانه در تمام طول سال محل استراحت سیاحان و آفتاب درخشان پلاژهای و مکانهای تاریخی آن از مراکز پرجذبه برای زیارت کنندگان است. آنکارا پایتخت ترکیه با هتلها و رستورانهای فوق العاده شیک ، کلیساهای سنگی و شهرهای زیرزمینی، مناظر زیبا  و افسانه ای کاپادوکیه براحتی در دسترس آن است. بورسا نخستین پایتخت دولت عثمانی دارای منظر بدیل ، حمامهای آب معدنی گرم و امکانات اسکی در کوه اولوداغ است.
ترکیه، امروزه برای هر نوع همایش و تور ، کنفرانسهای دارای همه نوع امکانات  میباشد. بطور کلی مهمانوازی ترکها ، غذاها و شرابهایی با کیفیت عالی و امکانات بیحد و حصر گردشگری و تفریح برای برگزاری همه نوع گنگره موفقیت آمیز را تضمین میکند.

 



ارسال توسط تور ترکیه

صفحه قبل 1 صفحه بعد